Asiakaspalvelupiste Kompassi
Asiakaspalvelupiste Kompassi tarjoaa useita palveluja sekä opastaa ja neuvoo asiakkaita kaupungin palvelujen ja sähköisten palvelujen käytössä.
Saat asiantuntevaa palvelua muun muassa seuraavissa asioissa:
- palveluohjaus ja neuvonta
- vastaanottopalvelut, esimerkiksi posti, lähetykset ja hankinnat
- hakemusten ja lomakkeiden välittäminen ja vastaanottaminen
- kassa- ja myyntipalvelut, muun muassa kaupungin, Tornion Vesi Oy:n ja Työvoimalasäätiön laskujen maksu, kirjat, opaskartat ja muut myyntituotteet
- asiakkaan itsepalvelut, esimerkiksi kuntalaisen sähköisen asioinnin pisteet, avoin wlan, esitteet.
Asiakaspalvelupisteestä löydät yleisen ilmoitustaulun ja nähtävillä olevat kaavat.
Neppis-palvelupiste
Neppis-palvelupiste on sähköisen asioinnin paikka, jossa kuntalainen voi käyttää internet-palveluita.
Neppis-palvelupisteellä voit tavata etäyhteydellä esimerkiksi Kelan palveluneuvojan tai muita asiantuntijoita, käyttää internetissä olevia palveluita, tulostaa, kopioida ja skannata asiakirjoja sekä maksaa laskuja viivakoodinlukijalla. Neppis-piste on käytettävissä ajanvarauksella. Tilan voi saada käyttöön myös ilman ajanvarausta tilan ollessa vapaana, tiedustele Kompassista.
Palvelupisteestä löydät:
- kosketusnäytöllisen tietokoneen
- web-kameran ja pöytämikrofonin
- Arctic communicator -kuvapuhelinohjelman
- dokumenttikameran
- monitoimitulostimen
- viivakoodinlukijan
Sähköisen asioinnin Neppis-piste sijaitsee Tornion kaupungintalolla (os. Suensaarenkatu 4). Tilaan on esteetön pääsy.
Voit varata Neppis-palvelupisteen alla olevasta kalenterista tai soittamalla asiakaspalvelupiste Kompassiin numeroon 040 126 7900. Palvelupiste on auki maanantaista perjantaihin kello 8-16.
Tule varattuna aikana paikalle ja pyydä Asiakaspalvelupiste Kompassista, että sinulle avataan ovi.